Syto Goslinga aan het woord

Syto Goslinga aan het woord

Home / Syto Goslinga aan het woord

lighthouse club - achtergrond wit met cirkels

Syto GoslingaAmsterdam
Bouwmarketeer en directeur van De Bouwer & Partners in Muiden

Als marketeer in de bouw ben ik tijdens de bijeenkomsten van de Lighthouse Club in Amsterdam een beetje een vreemde eend in de bijt. We vormen sowieso een bont gezelschap. Dit heeft invloed op de kwaliteit en de aard van de gesprekken. Het zorgt ervoor dat we vanuit verschillende invalshoeken onderwerpen met elkaar kunnen aansnijden.

Met ons departement hebben we tien bijeenkomsten per jaar. Vier daarvan vinden plaats in een voormalig herensociëteit op de Dam in Amsterdam. De overige bijeenkomsten zijn op locatie. In de metro, het Amsterdam RAI Hotel, de Noord/Zuidlijn, het Filmmuseum… stuk voor stuk geweldige projecten. We komen er vaak nog voordat een gebouw wordt geopend. Heel interessant! Bovenal zijn het plezierige bijeenkomsten waar je leuke gesprekken voert.

Het is fijn om een netwerk te hebben waar je op terug kunt vallen. De Lighthouse Club is zo’n netwerk. Het is niet voor niets dat ik al ruim 20 jaar lid ben. Kom eens langs en maak het mee!

‘De bijeenkomsten zijn voor mij een topstationnetje waar ik bijtank. Ik weet daarna weer precies wat er gaande is in de markt.’

– Syto Goslinga –